Arriba la 28a edició de la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica: presentació de candidatures

La 28a edició de la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, organitzada per l’Associació Catalana d'Enginyeria de Telecomunicació i Tecnologies Digitals  i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF) i amb la participació de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), acollirà un any més el lliurament dels Premis Salvà i Campillo, el Premi Joan Clarke l’Alan Turing, el Premi a la Comunicació i Divulgació de les TIC i el Premi d'Honor.

Serà el 9 de març de 2023 quan l’Auditori de Barcelona acollirà la 28a edició de “la Nit”, moment en què es donaran a conèixer els guardonats.

Ja és possible fer arribar les candidatures:

Les categories són :

Premi Salvà i Campillo a la Personalitat Destacada. Distingeix la personalitat pública o privada (institució o persona) que ha contribuït de manera notable a la potenciació o divulgació de l'Electrònica, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació o l'Audiovisual en l'àmbit nacional o internacional.

Premi Salvà i Campillo a l’Emprenedoria. Reconeix la capacitat d’una persona a l’hora de posar en marxa una iniciativa empresarial innovadora a Catalunya en el àmbit de l’Electrònica, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, l’Audiovisual o que es basi principalment en l’ús de les TIC, creada en els últims 5 anys.

Premi Joan Clarke al CIO Destacat. Reconeixement al/la CIO (Chief Information Officer / Chief Innovation Officer) que ha destacat per la seva tasca professional en l’àmbit estatal durant els darrers anys. Serà imprescindible la condició de CIO en l’organisme on desenvolupa la seva activitat, no només circumscrita a tasques de direcció de sistemes d’informació, sinó també en el desenvolupament de tasques d’estratègia tecnològica, transformació digital de la companyia i foment de la innovació.

Premi Alan Turing al Compromís Social. Reconeix la institució o la persona impulsora d'una iniciativa o projecte innovador en l’àmbit de les TIC, amb un impacte social positiu, que aporti valor a la societat en els àmbits de la ciutadania, el medi ambient, l’educació, la cultura o la integració social a Catalunya.

Premi a la Comunicació i Divulgació de les TIC. Reconeix al mitjà de comunicació (ràdio, televisió, premsa o Internet) d’àmbit nacional o internacional o al professional, que hagi destacat per la seva tasca de comunicació i divulgació de les TIC. El premi pot ser atorgat a un mitjà de comunicació en global, un espai en concret, una secció concreta o bé a un professional dels mitjans de comunicació.

Premi d'Honor. Distingeix la personalitat pública o privada (institució o persona) amb una àmplia i destacada trajectòria professional relacionada amb l'Electrònica, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació o l'Audiovisual en l'àmbit tècnic, acadèmic, empresarial o institucional dins l'Estat.