El departament d'Arquitectura de Computadors ofereix una beca de doctorat - 15 de juliol

El departament d'Arquitectura de Computadors de la UPC ofereix una beca de doctorat

- Informació de l'oferta:

La UPC i el POLITO (Politecnico di Torino) començaran l'experiència pilot d'un doctorat conjunt. En aquest programa, el doctorand/a passarà llargs períodes de temps a cadascuna de les dues ciutats (Barcelona i Torí).

L' estudiant percebrà la remuneració establerta pel POLITO durant tot el temps del doctorat (3 anys).

El tema de la tesi dependrà de l'interès i l'expertesa prèvia del candidat/a en les àrees d'arquitectura de computadors, xarxes, fiabilitat, seguretat, RISC-V i machine learning.

- Destinataris:

• Estudiants FIB
  • Recent titulats
  • Titulats que volen fer doctorat

- Localitat : Barcelona i  Torino. Durant el doctorat, el candidat/a estarà períodes llargs a Turí i a Barcelona.

- Jornada laboral: completa

- Requisits: Titulació de Màster (acabat o que acabarà en data anterior al setembre 2021).

- Àrea: Arquitectura de Computadors, Xarxes, Fiabilitat, Seguretat, Machine Learning.
El tema en concret del doctorat es decidirà segons l'expertesa del candidat/a però serà dins de les àrees assenyalades.

- Data de caducitat:  Prorrogat a 15 de juliol.

- Persones interessades contactar amb botero@ac.upc.edu