Beca Explorer d'Emprenedoria - Programa Emprèn UPC - 11 de desembre

s tracte d'un programa de prestigi que permet l'estudiant obtenir coneixements i habilitats emprenedores de gran valor curricular que, a més, permetrà transformar una idea en un projecte emprenedor amb potencial per esdevenir en un projecte empresarial.

Ha arribat el dia !

Ja pots apuntar-te a la nova convocatòria de l'Explorer que impulsa el Programa Emprèn UPC per a estudiants com tu ! 🎓
🚀 Treballaràs sobre la teva idea durant 12 setmanes per transformar-la en una solució que contribueixi a assolir els ODS 2030.
💡 Si vols participar per adquirir coneixements d'emprenedoria i millorar el teu currículum però et falten idees, pots trobar-ne i generar-ne en als tallers ODS UPC
🌍 La formació serà del 25 de gener al 25 d'abril, online i amb experts de categoria internacional. Podràs fer networking amb participants d'altres països .
♻️ Explorer està dissenyat perquè et converteixis en part activa del canvi a través de la posada en marxa de projectes econòmicament sostenibles en diferents indústries, sectors i tipologies d'organitzacions.
🛫 Els projectes guanyadors podran viatjar a Lisboa per seguir formant-se i conèixer de primera mà la Innovació a través de l'EXPLORER TRIP
👉 Explorer és un programa que anima a les persones amb discapacitat a participar. Participar en aquest programa gratuït promogut pel Banco Santander és una oportunitat per formar-te i adquirir habilitats emprenedores que t'ajudaran a millorar la teva ocupabilitat a través d'una formació pràctica i basada en dinàmiques d'aprenentatge social.

Pots participar sol/a o en equip. Converteix-te en Explorer en 3 passos :

1. Registra't a SantanderX seleccionant la UPC com Universitat on desenvoluparàs el teu projecte.

2. Presenta la teva idea / solució

3. Si has estat seleccionat, rebràs un correu-e

❓ Si tens preguntes, contacta amb