Convocatòria de 12 beques per col·laborar en promoció dels estudis de la UPC - termini 1 de març

S'ha obert la convocatòria de 12 beques per col·laborar en activitats de promoció dels estudis de la UPC.

- Destinataris: Estan destinades a  l'estudiantat de grau o màster (que hagin cursat grau a la UPC)

- Tasques: Els estudiants participaran en les xerrades informatives de presentació general de la UPC a centres educatius, fires i jornades d'orientació organitzades per diferents institucions, sessions d'informació específiques d'estudiants i dels diferents àmbits de coneixement que estem programant des del Servei de Comunicació.

Aquestes activitats seran en format virtual, a través de la plataforma Google Meet, o d'altres plataformes similars. En el cas que la situació sanitària ho permeti, també es preveu la realització d'alguna presentació amb assistència presencial a les instal·lacions de la Universitat, no oberta al públic i retransmesa per internet.

- La beca és de 5 h setmanals i l'import a cobrar serà de 122,83€ bruts (a descomptar Seguretat Social i IRPF). L'horari en què es realitzaran les activitats serà preferentment al matí i, ocasionalment alguna tarda, segons l'organització i demanda d'activitats. Es preveu que l'inici de la beca sigui a mitjans de març i tindrà una durada de 3 mesos.

- Incompatibilitats: La beca és incompatible amb qualsevol altra beca d'aprenentatge i també qualsevol altra beca de recerca i conveni de cooperació educativa.

- Enviament sol·licituds: Les sol·licituds es podran realitzar fins l'1 de març. És la convocatòria 5396, on figura la informació completa sobre la beca.