Celebració del 50è aniversari de l'ETSETB

Avui, 25 de novembre, l'ETSETB celebra 50 anys de creació, 50 anys formant enginyers i enginyeres, si bé la docència va iniciar-se el 23 de novembre de 1971 en una ubicació provisional a Terrassa.

La celebració institucional del 50è aniversari de l'ETSETB tindrà lloc a les 18:30h a l'Auditori de l'Edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC, i no a la Plaça Telecos , com estava inicialment previst (atesa la previsió meteorològica).

S’iniciarà amb la benvinguda del director, professor Josep Pegueroles que donarà pas al primer vídeo que es projectarà sobre els inicis i evolució de l’Escola.

Tot seguit, tindrà lloc la primera taula rodona L’evolució de les telecomunicacions formada per titulats i titulades de les primeres promocions de l’ETSETB (fins el pla 92). Serà a càrrec d’Àngel Cardama, Marcel Coderch, Marga Cabrera i Anna Sánchez.

A continuació, i després de la projecció d'un segon vídeo sobre el trasllat de l'Escola al Campus Nord i la consolidació de la ubicació,  la segona taula rodona sobre El futur de les TIC formada per titulats i titulades del pla 92 fins a l’actualitat, Elisenda Bonet, Gerard Campanera, Sebastien Kanj i Carla Lázaro.

Comptarà amb la Intervenció del Sr. David Ferrer, secretari general de Polítiques Digitals del Govern de la Generalitat de Catalunya. El rector de la UPC, professor Daniel Crespo, conclourà l'acte.

Presentarà Karma Peiró, periodista especialitzada en internet i les TIC, qui acabat l'acte institucional donarà pas al brindis i la fotografia de grup.

A continuació tindrà lloc el sopar commemoratiu  amb música en viu gentilesa d'ESMUC i l’espectable de llum gentilesa de Playmodes.

L' acte es retransmetrà en directe per canal You Tube @UPC Telecos

L'activitat s'emmarca també en els activitats de celebració  dels 50 anys de la UPC.