Cellnex Telecom Graduate Program

Descripció de l'oferta

Cellnex Telecom és el principal operador d'infraestructures per a telecomunicacions sense fils a Europa. La companyia cotitza al mercat continu de la borsa espanyola i forma part dels índexs selectius IBEX 35, EuroStoxx 600 i MSCI Europe.

El seu Graduate Program ofereix:

• Un programa rotacional de 12 mesos amb experiència en 3 àrees de negoci diferents i experiència en 2 països diferents (mínim).
  • Acceleració del vostre desenvolupament professional.
  • Suport i orientació per part de l’empresa (pla de mentoratge).
  • Un cop finalitzin aquests 12 mesos d’experiència rotativa, si el vostre rendiment ha estat l’esperat, podreu unir-vos a una de les nostres vacants europees a Cellnex Telecom.
  • Salari 25.000 euros / any + avantatges

Perfil dels candidats i candidates

Les característiques que busquen en els i les estudiants són les següents:

• Estudiants de diferents nacionalitats.
  • Graduats en IBE, ADE, Economia o Enginyeria Telecomunicacions.
  • 0 a 3 anys d'experiència.
  • Edat: màxim 26 anys.
  • Bon nivell d'anglès
  • Permís de treball a la UE

Els candidats i candidates que hi estiguin interessats han d’aplicar enviant el seu CV al email a corporecruitment@cellnextelecom.com posant a l’assumpte Graduate Program.

Trobaràs tota la informació rellevant en aquests documents: Presentació del programaDescripció del programa.