Com pots ajudar a Ucraïna?

Davant la situació creada per la invasió russa a Ucraïna, la UPC ha creat un Comitè d’Emergències Internacionals, que té per objectiu fer el seguiment de la situació, decidir sobre les actuacions que correspongui endegar i exercir la interlocució sobre la crisi en tots els seus aspectes i amb tots els actors interns i externs.

A més a més, les universitats públiques catalanes, a través de l'Associació Catalana d'Universitats Públiques (ACUP) s'han posicionat en contra de l'agressió militar com a forma de resolució dels conflictes, i han expressat la seva solidaritat amb el poble d'Ucraïna, tot reclamant de nou que la via diplomàtica i del diàleg és la que ha de prevaldre en tot moment en les relacions internacionals i la convivència entre pobles.

L' escola, sumant-se a aquesta iniciativa,  es posa a disposició de les persones afectades pel conflicte.

Si coneixes alguna persona afectada, adreça't al correu

A través d’aquesta bústia de correu se centralitza la resposta a totes les situacions per tal d'actuar amb més diligència i coordinació.

(Foto: Elena Mozhvilo at unsplash.com)