Comença 'STEM & Tu': Xerrades i tallers virtuals que volen acostar la ciència i la tecnologia als estudiants d’ESO i Batxillerat per part de l'ETSETB amb el patrocini d'Everis

Ahir van començar els tallers del programa ‘STEM & Tu’. Es tracta d’una activitat que vol fomentar les STEM (Science Tecnology Enginyering and Mathematics), a través de xerrades dinàmiques i tallers demostradors que volen acostar la ciència i la tecnologia als estudiants d’ESO i Batxillerat des del punt de vista de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Telecomunicacions en particular.  Les temàtiques versen sobre ciberseguretat, processament d’imatge i audiovisual i bioenginyeria. El programa compta amb el patrocini de l’empresa Everis.

Els primers estudiants en fer 'STEM & Tu' van ser alumnes de 2n de Batxillerat de l’Institut de Terrassa. L' activitat va ser retransmesa en streaming i impartida per un estudiant de l'ETSETB que alhora va compartir la seva experiència universitària entre els alumnes de l’Institut. Avui seran estudiants també de Batxillerat del Col·legi Esc. Fam. Agr. Campjoliu qui faran els tallers. L’ activitat tindrà lloc finalitzarà al juny, en les dates acordades amb els Centre.

Tots ells queden emplaçats a les Jornades de Portes Obertes i esperem veure’ls ben aviat pel Campus (amb les mesures sanitàries pertinents).