Comunicat Pla d'Actuació COVID Exàmens

Benvolgudes/Benvolguts,

Si recordeu, vam marxar de vacances de nadal amb la següent situació:

• La programació dels exàmens segueix segons el calendari previst
  • El format dels exàmens és presencial

En el correu del rector de 22 de desembre així ho deien les seves instruccions i únicament demanava tenir previst algun mecanisme per garantir l'avaluació d'aquells estudiants que per causa justificada haguessin d'estar confinats. Aquestes instruccions, tal com informava el mateix correu, estan vigents fins al proper 14 de gener, i cas que hi hagués alguna contraordre se'ns informaria oportunament.

La setmana passada els rectors de les universitats catalanes es van reunir amb el conseller Argimon i la consellera Geis per parlar sobre les mesures COVID de cara als exàmens i l'inici de curs al gener. Igualment la CRUE s'ha manifestat en aquest sentit.

A dia d'avui, per tant, seguim amb les mateixes condicions que el 22 de desembre, dia del correu del rector.

Cara als exàmens de gener establim:

• La programació dels exàmens segueix mantenint el format presencial i el calendari previst
  • En cas que un estudiant hagi romandre confinat, enviarà la documentació acreditativa a infocovid.etsetb@upc.edu
  • Infocovid enviarà un llistat dels alumnes confinats al coordinador fins abans de 24h
  • El coordinador establirà la manera de garantir l'avaluació

Podeu veure el comunicat complert del director Josep R. Pegueroles Vallés a l'enllaç