Concurs de vídeos de 60 segons "I love studying in Europe because..."

L'equip de Study in Europe project informa que el 9 de gener s'ha obert un interessant concurs de vídeos d'estudiants.

Els estudiants d'arreu d'Europa estan convidats a fer vídeos curts, compartint les seves experiències de la vida d'estudiant. L'objectiu és reunir vídeos frescos, divertits, imaginatius - fets per estudiants i per a estudiants- per mostrar a futurs estudiants el que Europa els hi ofereix i el que els inspira per estudiar aquí.

Els estudiants de qualsevol dels 33 països representats poden participar en aquest concurs. Poden ser estudiants locals o internacionals; estudiants individuals o un equip. Els estudiants han d'estar actualment matriculats en una institució d'educació superior. Per a més detalls, visitar la pàgina web de Study in Europe.

El concurs s'acaba el divendres 10 de febrer de 2017!