Convocatòria préstecs UPC Alumni per al curs 2016-2017

29/04/2016

L’objecte de la convocatòria és facilitar a l’estudiantat de la UPC que puguin realitzar una estada internacional, com ara un Erasmus, elaborar un projecte de fi de Grau (PFG) a l’estranger o similars, així com cursar estudis de grau al Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), mitjançant un préstec UPC Alumni.

Aquest préstec està promogut per UPC Alumni conjuntament amb el Consell Social de la UPC. Aquest préstec ha de servir per al finançament de les despeses relacionades, com ara les de matrícula, allotjament o transport.

Es premia l’excel·lència i, per tant, són els millors expedients acadèmics els que tindran accés a aquesta ajuda.

Els terminis de presentació de les sol·licituds és:

1. del dia 1 de juny al dia 30 de juny de 2016.
2. del dia 1 de juny fins al 10 de juliol per als nous alumnes de grau del CFIS.

S'adjunten les bases i el formulari d'aquesta convocatòria: https://alumni.upc.edu/prestecs-upc-alumni