Dia 0 - Acte Benvinguda nous estudiants del Grau Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació i del Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació

El proper dimecres dia 19 de setembre, d'11:15h a 12:15h, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex del Campus Nord, tindrà lloc l'acte de benvinguda als nou estudiants de l'ETSETB. En el transcurs de l’acte, s’informaran de diversos aspectes acadèmics i de funcionament de l'Escola. L’empresa Accenture presentarà el projecte Aula Lliure que consistirà que alumnes de cursos avançats donaran classes de reforç totalment obertes als alumnes de primer curs i també s'explicarà el funcionament de les mentories i coneixereu als vostre mentors. Us hi esperem!