Vols fer de mentor als estudiants internacionals? Apunta't al Programa SALSA'M.

Es busquen estudiants que vulguin participar en el programa de mentors per acollir estudiants internacionals de l’ETSETB.

La mentoria es durà a terme durant un quadrimestre i la major part de les activitats es faran durant les 10 primeres setmanes.

Dins aquest programa s'inclouen activitats de familiarització amb la facultat, d’acompanyament i d’intercanvi lingüístic i cultural.

Es tracta d'una experiència enriquidora que et permetrà relacionar-te amb companys d’altres llocs del món!

Són requisits estar matriculat en estudis de grau tant en el moment de fer la sol·licitud com en el moment de dur a terme la mentoria, i haver superat la fase inicial.

Aquells estudiants que hi participin tindran un reconeixement acadèmic de 3 ECTS.

Nou termini d'inscripció:   25 de gener de 2019

Anima't!