DATA DAYS BARCELONA - Campus Nord UPC 11-12 de maig

Dels creadors de la Datathon FME, Data Days Barcelona és una iniciativa innovadora, destinada a reunir entusiastes de la ciència i l'enginyeria de les dades en una sèrie de conferències, tallers i activitats molt enriquidors. No només pretén ser una oportunitat per a fer comunitat i aprendre de persones enteses del sector, sinó que també aporta una perspectiva global del que suposa una carrera en la ciència i enginyeria de dades.

L'acte tindrà lloc al Campus Nord de la UPC els dies 11 i 12 de maig de 2024. Hi haurà xerrades i activitats adaptats a diferents nivells per tal que tothom pugui participar i formar part de l'experiència! Podeu venir tant si sou estudiants universitaris, de batxillerat, recent graduats o simplement si teniu curiositat!

Ens veiem el proper 11 de maig!