Del 13 al 15 d'abril el Tibidabo serà un laboratori de física

Aquesta activitat constarà d'una Jornada de física per a estudiants de 4t d'ESO i Batxillerat i d'un cap de setmana científic adreçat a tots els públics

Un grup de voluntaris format per professors de la UPC, d'altres universitats i de secundària amb la col·laboració d'estudiantat faran possible aquesta activitat que tindrà lloc del  13 al 15 d’abril, al Parc d'Atraccions del Tibidabo que serà el laboratori de física més divertit del món gràcies al projecte Fisidabo.

El divendres 13 d'abril serà una Jornada de física per a estudiants de 4rt d’ESO i Batxillerat, en la qual els estudiants prèviament inscrits disposaran d'una sèrie de dossiers per fer experiments de física a les atraccions.

El 14 i 15 d'abril serà un Cap de setmana científic apte per a tots els públics, per gaudir d’un ambient de ciència amb investigadors explicant la física que hi ha darrera d’algunes atraccions.