Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones, 25 Novembre

Activitats a l'ETSETB organitzades amb motiu del Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones, 25 de novembreper la Delegació d'Alumnes de Telecomunicacions  DAT:

• A les 11.45h a la plaça de Telecos les delegacions DAT i DAEC (Delegació d'Alumnes de 'Escola de Camins) faran una lectura conjunta del Manifest de la Comissió Dones i Ciència del CIC.

• A les 12:00h , es farà el minut de silenci a la mateixa plaça.

• Al porxo de l'A3, hi haurà uns murals amb un dibuix com els de Tres Voltes Rebel i un espai perquè es posin  POST-ITs amb experiències relacionades amb el 25N. El mural estarà allà durant una setmana per visibilitzar el conflicte. A l'A3 hi haurà una taula al costat del mural on representants de la DAT explicaran la utilitat del mural i donaran el marxandatge del 25N. Només hi seran els moments de més afluència del dia, de 12.00 a 12.30-45 i de 14.00 a 14.30-45 aproximadament. L'objectiu és que el cartell es pugui auto-gestionar.