Dissenyem el Pla UPC Sostenible 2030 al Campus Nord, participa-hi!

Aquest mes d’octubre s’inicia a la UPC el procés d’elaboració de les estratègies de sostenibilitat, amb l’objectiu de comprometre'ns amb els reptes que ens plantegen l’emergència climàtica i els Objectius de Desenvolupament Sostenible.

Durant les properes setmanes s’obriran diferents canals per tal que tota la comunitat universitària pugui donar la seva opinió sobre com assolir els diferents reptes que ens hem marcat per al 2030, en l’àmbit de l’energia, recircula, acció climàtica i campus saludable.

Com es pot participar?

• De forma presencial, a la plaça de la FIB del Campus Nord - 27 d'octubre - 12:30h

• Al formulari virtual.

• A través de les xarxes socials

Sessió al Campus Nord

Al Campus Nord la sessió es durà de forma conjunta amb la participació dels tres centres del campus: la FIB, Camins i Telecos. La sessió serà el dimecres 27 d’octubre a les 12:30h a la Plaça de la FIB, tindrà una durada d’una hora i comptarà amb la participació de la professora Josefina Antonijoan, Vicerectora de Responsabilitat Social i Igualtat, que explicarà els reptes del Pla i donarà a conèixer les línies de treball i participació per a fer uns campus més sostenibles.

Fases del procés

• Aquest procés va iniciar-se la primavera passada, amb el treball transversal de diferents equips impulsors que van elaborar la proposta de reptes UPC Sostenible 2030.

• Durant els mesos d’octubre i novembre es recolliran les propostes de la comunitat per a concretar com assolim aquests reptes.

• Finalment, s’elaborarà el pla d’actuacions pels propers quatre anys, que serà aprovat pel Consell de Govern de la Universitat.

Més informació: Pla UPC Sostenible 2030