El Govern convoca els Premis Dona TIC 2018 per reconèixer el paper cabdal de les dones en l'àmbit tecnològic

Els premis 12×12 Dona TIC tenen com a objectiu premiar el paper de la dona i pretenen divulgar referents de dones en l’àmbit de les TIC entre la societat per fomentar les vocacions TIC en les dones.

Els premis s’estructuren en set categories segons el perfil professional:

1. Emprenedora: La dona ha de ser fundadora o cofundadora d’una empresa en actiu del sector de les TIC.
  2. Professional: La dona ha de treballar per una empresa o organització o ser “freelance”, estar dedicada a l’àmbit de les TIC i ha d’estar en possessió d’una titulació universitària TIC.
  3. Acadèmica/Investigadora: La dona s’ha de dedicar a la formació i/o recerca en l’àmbit de les TIC i ha d’estar en possessió d’una titulació universitària TIC.
  4. Divulgadora: La dona ha de treballar en l’àmbit de la comunicació vinculada a les TIC.
  5. Dona TIC revelació: Dones amb una trajectòria curta però molt rellevant. La dona ha d’haver tingut un paper rellevant i destacable en l’àmbit de les TIC.
  6. Estudiant TIC:
    6.1 Estudiant TIC Universitària: La noia ha de ser estudiant de qualsevol titulació universitària TIC i ha d’haver desenvolupat un projecte i/o iniciativa destacable en l’àmbit de les TIC
    6.2 Estudiant TIC FP: La noia ha de ser estudiant de qualsevol cicle formatiu de FP de l’àmbit TIC i ha d’haver desenvolupat i/o estar desenvolupant un projecte i/o iniciativa destacable en l’àmbit de les TIC
  1. Iniciatives referents:
    7.1 Iniciativa empresarial: Qualsevol empresa que hagi desenvolupat una iniciativa pròpia que posi en valor el paper de la dona en l’àmbit de les TIC
    7.2 Iniciativa d’entitat, centre formatiu/institució: Qualsevol entitat i/o centre formatiu/institució que hagi desenvolupat una iniciativa pròpia que posi en valor el paper de la dona en l’àmbit de les TIC

Terminis

El termini per presentar les candidatures serà fins el 15 de novembre de 2018. El lliurament de premis es realitzarà durant el 12×12 Congress “La trobada de les TIC de Cap d’Any” el dia 20 de desembre de 2018 a l’auditori MediaPro de l’Edifici Imagina, Av. Diagonal, 177, 08018 Barcelona.