Erick Medina, estudiant del MET, membre de l'equip guanyador del Hackathon SAP Customer Experience LIVE

El projecte va consistir en crear una aplicació enfocada al correcte reciclatge i separació de deixalles amb la qual en fer una foto l'app, usant eines de reconeixement d'imatges, podia indicar si el producte és plàstic, vidre o orgànic i mostra una imatge del contenidor de escombraries correcte on s'ha de rebutjar.

El SAP Customer Experience LIVE Hackathon, és un event que es va realizar a Barcelona els dies 9 i 10 d'octubre el qual va consistír en crear en 24 hores un producte que resolgui un problema orientat en els 17 Objetius de Desenvolupament Sostenible de l'ONU. Aquest projecte es va portar a terme cojuntament amb quatre estudiants d'altres universitats

Com a part de l'equip guanyador Erick Medina es va encarregar de desenvolupar l'app Android en lleguatge Kotlin i configurar els serveis de SAP Cloud.

URL de l'event