Estudiants d' Enginyeria de Dades participen en el primer Hackathon mundial de la UNICC

Cayetana López, Chus Antoñanzas, Cristina Aguilera, Mireia Boneta i Raquel Lucena són estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades que van participar en el primer Hackathon mundial de la United Nations Internactional Computing Centre - UNICC que va tenir lloc el febrer de 2021.

Aquest hackathon va atreure inscripcions d’un total de 140 estudiants de 54 universitats situades a 13 països del món, per abordar tres grans reptes relacionats amb les Nacions Unides: COVID-19 Open Challenge, Refugee Crisis: Predict Forced Displacement i UN75 Visualization Challenge.

Els cinc estudiants de la Facultat de Informàtica de Barcelona (FIB) i l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB)  , escoles que imparteixen el Grau de Dades,  es van inscriure com a equip amb el nom de ‘Team bitsbitsbits <3’. Amb el títol de "Predicció i interpretació dels desplaçaments forçats", l'equip bitsbitsbits <3 es va centrar a abordar el tema de la migració en un context internacional.

En l’entrevista realitzada per l’ICC expliquen amb detall el seu projecte. Article de l'ICC

Moltes felicitats! Un gran projecte.