Estudiants del GREELEC es classifiquen per a l'Engineering competition 2023 de Rohde & Schwarz

Guillermo Adell, Ferran Hermida, Ariadna Ruiz i Sergi Sánchez es classifiquen per competir en la competició de  tecnològica Rohde & Schwarz.

Rohde & Schwarz és una multinacional alemanya del sector de l'electrònica i la tecnologia,  i els principals camps d'investigació i desenvolupament són els sistemes de test i de mesura, el sector aeroespacial, defensa i seguretat, sistemes de xarxes i comunicació, ciberseguretat, infraestructures essencials (sobretot relacionades amb el món de l'aeronàutica) i seguretat governamental.

L'empresa organitza anualment una competició tecnològica oberta, que es desenvolupa en dues fases,  a tots els interessants en la seva temàtica.

La primera fase, classificatòria, es va dur a terme entre el 2 i el 22 de maig. Guillermo Adell,  Ariadna Ruiz i Sergi Sánchez, estudiants del Grau en Enginyeria d'Electrònica de Telecomunicació (GREELEC) i Ferran Hermida, estudiant del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) hi van participar formant l'equip Semiconductor Squad, amb 135 equips més.

Després que l'empresa presentés el repte i els equips la resolució, l'empresa va escollir els 20 millors equips per a competir en el repte final.  Semiconductor Squad va obtenir l'onzena posició i per tant, es classifiquen per a la fase final que tindrà lloc del 13 al 16 de juny a Munic

Encerts i sort!