Estudiants d'Enginyeria de Dades debaten d'ètica amb estudiants de Filosofia

Estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)  de l'ETSETB-UPC  i estudiants de Filosofia de la UB  debaten sobre els límits ètics a la feina,  que recull La Vanguardia a l'article 'Estrès moral: a qui deu lleialtat a la feina?'

Es tracta d'un exercici que va tenir lloc dins de l'assignatura TAED1-Ètica que imparteix la professora  Eva Vidal en el Grau en Enginyeria de Dades, també delegada del rector adjunta al vicerector de Responsabilitat Social i Igualtat. La UPC vol formar l'estudiantat perquè conegui la importància de l'impacte ambiental, social i econòmic de la seva especialitat i donar-los eines perquè puguin enfrontar-se als problemes ètics que trobaran com a futurs enginyers i enginyeres.

Aquesta assignatura finalitzarà amb l'elaboració d'un blog i un decàleg sobre la formació en ètica que hauria de tenir un/a enginyer/a de dades. Aquesta experiència es vol estendre a la resta de graus de la UPC.

Article  Estrès moral: a qui deu lleialtat a la feina? de La Vanguardia