Et canvies el portàtil? Dóna'l al projecte Orígens: per a nens i nenes del Senegal

L’Assosiació d'Universitaris per a la Coopercaió (AUCOOP) i estudiants de l’Escola participen en el projecte Orígens, que es du a terme conjuntament amb OpenArms. El projecte Orígens consisteix en donar formació, recursos i eines per millorar la situació de les persones "en orígen", per intentar donar alternatives a emprendre les perilloses rutes de migració irregular. Una de les accions relacionades amb el projecte consisteix en oferir recursos formatius en algunes escoles a Senegal, i per poder-lo dur a terme necessiten portàtils.

El Programa Reutilitza i Labdoo també hi col·laboren, però no hi ha prou. Per això, i a través del Centre de Cooperació i Desenvolupament (CCD), fem aquesta petició: augmentar el nombre de portàtils per al projecte.

Si has de canviar properament el portàtil,  dóna'l ara. A través d'aquest projecte, es sanejarà i tornarà a estar actiu pels nens i nenes del Senegal.

Fes-lo arribar a:

Fundació I2CAT
C/ Gran Capità, 2-4 Edifici Nexus I. Oficina 203
08034 Barcelona

El més aviat possible. El 18 de gener viatgen al Senegal.