Ets estudiant de màster? Vols ser informador dels màsters al Saló Futura? – Inscripcions fins el 17 de febrer

Es convoquen 6 places per informar dels màsters universitaris de la UPC al Saló de Màsters i Postgraus Futura. Es realitzaran tasques d’informació dels estudis que es cursen i d'altres de l’àmbit.

Els dies efectius de la beca seran el 20 i 21 de març (matí i tarda) i un parell de matins o tardes de sessió de formació prèvia obligatòria, a concretar dates. L’alta a la Seguretat Social és del 5 al 22 de març.

• Horaris Saló: 20 i 21 de març, de 9.30 a 20.00h   (amb una hora per dinar).

• Beca incompatible amb altres beques d’aprenentatge o beques de recerca (del CTT).

• L'import brut a cobrar serà de 279,69 €

• Enviament sol·licituds fins el 17 de febrer. S'han de complimentar via formulari que trobareu a la pàgina de Beques d'aprenentatge, on hi ha també tota la informació sobre la beca. Codi: 3943

Més informació a pla.promocio@upc.edu

Participa en el Saló Futura que es celebrarà 20 i 21 de març al recinte Montjuïc.  Sigues un dels estudiants informadors del Màsters de la UPC.