Ets estudiant del Grau d'Electrònica? Vols ser informador en el Saló de l'Ensenyament? - Inscripcions fins el 4 de febrer

28/01/2020

Participa en el Saló de l'Ensenyament que es celebrarà del 18 al 22 de març. Sigues un dels estudiants informadors del Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació del torn de tarda.

Torn de tarda: horaris

• De dimecres a dissabte (18/03 al 21/03): 14:30-19:30
  • Diumenge (22/03): 14:30-20:30

Uns dies abans del Saló hi haurà una sessió de formació obligatòria.

Remuneració: Torn de tarda: 186,46 € bruts. D'aquest import s'ha de descomptar l'IRPF i SS.

Incomptatibilitats: la beca del Saló és incompatible amb qualsevol altra beca d'aprenentatge (fins i tot la del torn de tarda) i qualsevol altra beca de recerca.

Enviament sol·licituds: les sol·licituds es podran realitzar fins el 4 de febrer. S'han de complimentar via formulari que trobareu a la pàgina de Beques d'aprenentatge, on hi ha també tota la informació sobre la beca. Codi del  torn de tarda : 3763

Més informació a pla.promocio@upc.edu