Explora les oportunitats professionals en l’àmbit tecnològic a l'administració local - Sessió informativa: 23 de març

Si estàs estudiant un grau relacionat amb les Telecomunicacions o les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, i busques on desenvolupar la teva carrera professional , fent-ho de manera que et permeti conciliar la teva vida professional i personal, l'Administració Local pot ser una opció interessant.

Coneixeràs els serveis públics que pots millorar a través de la tecnologia, així com les condicions laborals a l'Administració Local. A més, podràs contactar amb professionals que treballen en aquesta àrea, aprendre sobre les seves experiències i connectar amb altres estudiants que estan interessats en la mateixa carrera. No et perdis aquesta oportunitat per descobrir una nova possibilitat d’enfocar la teva vida professional!

Objectiu
Aquesta jornada està dissenyada per mostrar les oportunitats laborals que l'Administració Local els pot oferir als estudiants de graus relacionats amb les Telecomunicacions o les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

Destinataris/àries
Estudiants de graus de l’àmbit de les Telecomunicacions o de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació.

Sessió: “Captació i retenció del talent per als governs locals”