Girls in ICT Day - 25 d'abril

Un any més, l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Superior de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) celebrarà el Girls in ICT Day , una iniciativa a nivell internacional que  té com a objectiu crear un entorn global que potenciï i impulsi a les noies i dones joves a triar estudis universitaris d’enginyeria en l’àrea de les Tecnologies de la Informació i Telecomunicació (TIC).

En aquesta edició, i juntament amb el Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS),  la jornada girarà al voltant de dotze dones científiques: Hipatia, Sophie Germain, Ada Lovelace, Marie Curie, Ángela Ruiz Robles, Irène Joliot-Curie, Cecilia Payne, Chien-Shiung Wu, Hedy Lamarr, Katherine Johnson, Ma Antònia Casals i Margarita Salas. Serà a través de l’exposició itinerant Dones a la ciència que l’empresa Casio ha creat per a fer homenatge a aquestes dones i per extensió a totes es dones científiques.  Diferents il·lustradores han escollit cada una d’aquestes brillants dones científiques i les han dibuixat per aquesta exposició. Ciència i art s’uneixen a Dones a la ciència.

Girls in ICT Day