Guillem de la Torre i Otman Mahyou Amarki, alumni de l'Escola premiats en el concurs Explorer 2019

05/07/2019

La proposta consisteix en unes ulleres de realitat virtual i realitat mixta en el mateix dispositiu, que també incorpora un sistema operatiu capaç d’oferir múltiples aplicacions en contextos laborals, mèdics i d’oci.

El projecte IMMERSIA ha rebut el premi a la Millor Tecnologia Disruptiva, presentat per l’equip format per Guillem de la Torre i Otman Mahyou Amarkialumni de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), i John Duque, expert en màrqueting.

L'objectiu d'aquesta experiència és inspirar i potenciar els joves emprenedors per accelerar el desenvolupament de les seves idees de negoci, brindant-los connexions per a la internacionalització dels projectes i apropar-los a possibles fonts de finançament. Alhora, es genera una comunitat de joves amb talent i altes capacitats que construeix sinergies molt enriquidores per al seu futur professional.