Ja tenim els finalistes catalans de les TelecoGames

Dissabte 27 d'abril va tenir lloc la fase classificatòria de la TelecoGames, la competició d'àmbit nacional que té l’objectiu de promoure la cultura científica, la tecnologia i la innovació entre els estudiants de secundària, cicles formatius i batxillerat amb el propòsit d’establir una connexió significativa en l’àmbit de les telecomunicacions i els ODS (Agenda 2030). L’ODS de la competició d’aquest any va ser el corresponent a la salut i benestar.

La fase local va tenir lloc a la UAB i a la UPC (EEATC), on van competir els diferents equips formats per alumnes de centres i instituts de poblacions catalanes. Els millors de cada categoria es van classificar per a la fase final que tindrà lloc del 9 a l'11 de maig, en mode virtual. L'ETSETB, representada pel subdirector de promoció i estudiantat, professor Xavier Muñoz, va participar en el lliurament de premis.