Ja tenim els finalistes catalans de les TelecoGames

30/04/2024

Dissabte 27 d'abril va tenir lloc la fase classificatòria de la TelecoGames, la competició d'àmbit nacional que té l’objectiu de promoure la cultura científica, la tecnologia i la innovació entre els estudiants de secundària, cicles formatius i batxillerat amb el propòsit d’establir una connexió significativa en l’àmbit de les telecomunicacions i els ODS (Agenda 2030). L’ODS de la competició d’aquest any va ser el corresponent a la salut i benestar.

La fase local va tenir lloc a la UAB i a la UPC (EEATC), on van competir els diferents equips formats per alumnes de centres i instituts de poblacions catalanes. Els millors de cada categoria es van classificar per a la fase final que tindrà lloc del 9 a l'11 de maig, en mode virtual. L'ETSETB, representada pel subdirector de promoció i estudiantat, professor Xavier Muñoz, va participar en el lliurament de premis.