L' aprenentatge automàtic centrat en l'ésser humà: Formació per a l'estiu 2022

El campus de la Universitat d' Aalto acull, del 8 al 19 d'agost, el curs d'estiu 'Human-Centered Machine Learning', com una de les propostes formatives de l'aliança Unite!, de la qual forma part la UPC.

El curs, presencial i de dues setmanes de duració, és gratuït per a l’estudiantat de la UPC. També hi haurà suport econòmic per la mobilitat d'estudiants.

Human-Centered Machine Learning és un curs innovador i pràctic, de dues setmanes de duració,  sobre els principals components i combinacions dels actuals sistemes d'aprenentatge automàtic. La quantitat de dades en el món està augmentant exponencialment. Per al futur, es necessiten models d'aprenentatge automàtic i altres algorismes per fer ús de totes les dades que es generen constantment. La Intel·ligència Artificial (IA) i l'aprenentatge automàtic són les eines més potents que les organitzacions utilitzen avui dia per prendre decisions informades, atreure nous clients i trobar noves fonts d'ingressos.

Les inscripcions estan obertes fins al 15 de maig. Places limitades.