L’estudiant Adrià Romero López guanya el concurs Seeds for the Future de Huawei

L’estudiant de l’ETSETB Adrià Romero va ser galardonat el passat mes de juny amb el premi ‘Seeds for the Future’ de l’empresa xinesa Huawei. Aquest programa de caràcter mundial de formació va tenir la seva primera edició a Espanya el 2013, i des de llavors ha ofert l’oportunitat a estudiants de segon i tercer curs d’enginyeria de Telecomunicacions i/o Informàtica, rebre una beca de dues setmanes de duració per formar-se a les seus de Huawei a Shenzhen i Pequin (Xina).

Durant aquesta estada els estudiants premiats poden conèixer in-situ l’entorn dinàmic i global de la companyia al seu país d’orígen, així com la seva cultura.

En aquesta quarta edició del programa, 15 estudiants seleccionats d’arreu de tota Espanya, van poder participar en un curs d’introducció a la llengua xinesa a la Universitat de Llengua i Cultura de Pequín. I a la seu central de Shenzhen, els estudiants reben una formació tècnica en els departaments més rellevants de la companyia a traves de la que s’aborden temes relatius a les àrees tecnològiques, com el Cloud Computing, Big Data i xarxes 3G i 4G.

Per participar al concurs, els estudiants han de proposar una idea original entorn al futur de les TIC. Per a més informació, consultar la web www.elfuturodelastic.com.

Foto: Visita a la Gran Muralla Xinesa

Foto: Pràctiques sobre xarxes 3G i 4G als laboratoris de Huawei