L'Associació d’Universitaris per la Cooperació presenta els reptes 2019/20: participa-hi! - 18 de desembre

Dimecres dia 18 de desembre a les 11:30 a l’Aula de Telensenyament del B3 tindrà lloc la presentació de l’Associació d’Universitaris per la Cooperació, AUCOOP , l'ONG creada a l’escola de Telecos .

Al llarg dels darrers anys, l'AUCOOP, amb l’especial col·laboració del Centre de Cooperació pel Desenvolupament de la UPC,  ha participat en diversos projectes en l’àmbit de les TIC en països de l’Àfrica, Sud-Amèrica i l’Àsia amb l’objectiu d’apoderar escoles, hospitals i comunitats rurals .

De fet, i gràcies a l’esforç desinteressat de moltes de vosaltres, aquest any  l’associació va rebre el Premi Alan Turing al Compromís Social a la 24a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

AUCOOP vol seguir apostant per la realització d’aquest tipus de projectes i per aquest motiu volen involucrar un major nombre de protagonistes - estudiants, i especialment membres del PDI i del PAS-.

En la sessió del 18 de desembre presentaran també els reptes que volen assolir en el curs 2019-20.