GOIN, creada per estudiants de l’ETSETB, entre les 10 startups catalanes més prometedores

Goin és una startup de la branca Fintech que treballa amb la tecnologia Blockchain. Va ser fundada en el 2018 per en David Riudor, Carlos Rodríguez ( estudiants de l'ETSETB) i Gabriel Esteban (de la FIB) i busca automatitzar els estalvis dels seus usuaris a partir d’una aplicació i ajudar-los a treure’n rendiment. Els estudiants van començar a treballar en aquesta idea de negoci des de l’Espai Emprèn de la UPC al Campus Nord.

En el 2017, l’empresa va estar guardonada amb el premi a la millor ‘start-up’ del món, segons Angelhack, la major comunitat de hackers internacional. Ara GOIN es planta al top1 del rànking de les startups amb més potència en el mercat català amb un finançament de 2,2 milions d'euros, segons un estudi de l'agència de comunicació Amano.