L'ETSETB participa a la Setmana de la Robòtica de la UPC

Dintre de les diferents activitats organitzades a la UPC amb motiu de la Setmana de la Robòtica, el Prof. Sergi Bermejo, desenvoluparà el taller: Experiments en colònies de robots (Swarm robotics experiments) adreçat a estudiants de secundària. La participació ha estat un èxit i s'han exhaurit totes les places.

Breu descripció i objectius: Introducció a la robòtica d’eixam (swarm robotics) seguint una aproximació experimental on, a partir d’un problema plantejat, els estudiants hauran primer d’analitzar el comportament individual i col·lectiu dels micro-robots disponibles per tal d’arribar posteriorment a caracteritzar una possible solució en el marc de la colònia.

Públic a qui s’adreça: Estudiants de segon curs de batxillerat de ciències i tecnologia

Durada de l’activitat: 1h

Horari/torns:  torn 1 (dijous 16, 10-11h), torn 2 (dijous 16, 11-12h), torn 3 (divendres 17, 10-11h) i torn 4 (divendres 17, 11-12h)

Dates: dijous 16 i divendres 17 de febrer de 2017

Places: 16 (4 per torn).

Correu electrònic de contacte: promocio@etsetb.upc.edu

Notes/informació addicional: Per tal d’adreçar correctament l’activitat dirigida caldrà aplicar raonament abstracte, lògic i metòdic. La informació escrita facilitada en el taller estarà exclusivament en anglès. No es requereixen coneixements específics electrònics ni en cap plataforma de desenvolupament o llenguatges de programació.

Més informació sobre la Setmana de la Robòtica a la UPC