Comunicat del Director sobre el curs 20-21

Des de l'Escola de Telecomunicació de la UPC hem estat treballant de valent per tenir tot preparat per començar el curs al setembre, sobretot per minimitzar l'impacte de la crisi del COVID en la nostra oferta d'estudis.

Us dono a continuació informació útil que cal que tingueu en compte a l'hora de triar grups i fer la vostra matrícula:

1. S'ha prioritzat la seguretat sanitària de tot el col.lectiu (estudiants, professors i PAS).
  • totes les aules i laboratoris tindran una capacitat del 50% per mantenir la distància social
  • totes les aules i laboratoris disposen de ventilació natural o forçada per garantir la renovació d'aire
  • totes les aules i laboratoris disposen de dispensador de gel hidroalcohòlic per ser utilitzat per la comunitat.
  • es repartiran mascaretes reutilitzables entre tota la comunitat

1. Les assignatures s'han programat tenint en compte una presencialitat de l'estudiant a l'aula equivalent a la d'un curs en normalitat (100%).
  • Les classes començaran el 14 de setembre i acabaran el 22 de desembre segons els calendaris acadèmics que podeu trobar aquí
  • La presencialitat a l'aula d'un estudiant mig, d'inici, serà de 24h/setmana de dilluns a divendres
  • Per la confecció dels horaris tingueu en compte que per afavorir grups compactes per la gestió del COVID cal que us matriculeu de només un grup de cada quadrimestre.
  • Per afavorir la traçabilitat cal que minimitzeu l'ús d'aules i laboratoris diferents. Trobareu la informació dels horaris aquí.
  • Totes les aules estan equipades amb sistemes de videoconferència en cas que l'evolució de la COVID faci necessari el pas a modalitat on-line (parcial o total).
  • En els casos en que el professorat, per raons mèdiques, tingui prescrit el teletreball, els estudiants rebran la docència a l'aula o laboratori i el professor impartirà la classe de manera remota. Es disposarà de Teaching Assistants  per facilitar la interacció entre el professor remot i el grup classe presencial.
  1. Tingueu en compte que l'oferta de places s'ajusta a la capacitat de les aules (per garantir la distància social). No es podran obrir grups addicionals més enllà dels que trobeu en el moment de realitzar la vostra matrícula. És importantíssim, per responsabilitat de tots que assistiu únicament al grup del que esteu matriculats.

Des de direcció som conscients que el curs que aviat començarem està ple d'incògnites i que les notícies canviants faran que ens anem adaptant a la situació en cada moment. Tingueu la certesa que de la nostra part ho farem tot per garantir-vos el millor servei, de manera que gaudiu d' una oferta universitària d'altíssima qualitat.

Si teniu qualsevol dubte us el podrem resoldre en el xat de matrícula de secretaria acadèmica:

Cordialment,

Josep R. Pegueroles Vallés