Mobilitat: Beca corresponsal Erasmus a Flandes, 2019-2020

L'Oficina de Turisme de Bèlgica organitza el projecte Corresponsal Erasmus a Flandes

L'Oficina de Turisme de Bèlgica: Flandes i Brussel·les seleccionarà als corresponsals del projecte Corresponsal Erasmus en Flandes.

BUSCA 8+2 CORRESPONSALS ERASMUS:

•    Colaboració de 5 mesos (per a 8 estudiants)
•    Colaboració durant 2 mesos d'estiu - juliol i agost - (per a 2 estudiants)

10 estudiants espanyols que compartiran les seves experiències, suggeriments o fotografies de la seva estada a través del blog www.erasmusenflandes.com i de les xarxes socials com Facebook, Flickr i You Tube.

L'objectiu del blog és informar i motivar a la gent per viatjar a Flandes, a través de les vivències d'un Corresponsal espanyol in situ.

Premis ofertats

Beca de 3.000 euros a cadascun dels estudiants que exercirà de Corresponsal durant 5 mesos, i 1.200 euros als estudiants que seran corresponsals durant els 2 mesos d'estiu.

El termini de presentació de candidatures finalitzarà el 21 de juliol a les 23h.