Mobilitat: Beques Avenir curs 2019-2020 - Nou termini 31 de maig

Beques Avenir 2019-2020, per cursar estudis o fer pràctiques a França

L'Ambaixada de França a Espanya, en col·laboració amb l'Associació Diálogo, s'associa a empreses i establiments d'ensenyament superior per promoure la convocatòria de beques Avenir 2019-2020.

Aquestes beques estan adreçades a estudiants espanyols o franco-espanyols realitzin estudis de Grau, Màster o Doctorat a França, o bé fer unes pràctiques a França. Consulteu el PDF promocional de les beques.

Termini de presentació de sol·licituds: 17 de maig  Termini ampliat al 31 de maig de 2019

Per sol·licitar la beca, els estudiants han d'emplenar el formulari corresponent a la pàgina web de Diálogo, i respectar els procediments de cadascun dels socis. (Per ex. admissió de la universitiat francesa de destinació.)

Més informació:

Per a més informació, contactar amb: avenir@dialogo.es
o bé telefònicament al: +34-91 559 72 77 (ext. 112)

Web Institut Français

Web Gabinet de Relacions Internacionals - UPC