MOBILITAT: Beques MOBINT-MIF de l'AGAUR per al curs 2020-2021

Ajuts a l'estudiantat de les universitats catalanes que hagin estat seleccionats o seleccionades per a una estada acadèmica de mobilitat física.

Modalitats

Els estudiants UPC que cumpleixin els requisits de la convocatòria MOBINT-MIF poden sol·licitar l'ajut en:

Modalitat A: estada acadèmica amb reconeixement acadèmic, en el marc del Programa Erasmus+ (Erasmus),adreçada a l'estudiantat de les universitats catalanes. Aquesta modalitat està reservada als països queparticipen en el programa.

Modalitat B: estada acadèmica amb reconeixement acadèmic, en el marc dels programes de mobilitatinternacional, adreçada a l'estudiantat de les universitats catalanes.

Consulta tota la informació a la Convocatòria i a les Bases reguladores de l'ajut MOBINT-MIF 2020.

Termini i sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds serà des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya fins a l'11 de desembre de 2020 a les 14:00h

Web Agaur

Sol·licitar l'ajut