MOBILITAT: Beques MOBINT-MIF de l'AGAUR per al curs 2021-2022

Ajuts a l'estudiantat de les universitats catalanes que hagin estat seleccionats o seleccionades per a una estada acadèmica de mobilitat internacional.

Modalitats

Els estudiants UPC que compleixin els requisits de la convocatòria MOBINT-MIF poden sol·licitar l'ajut en:

Modalitat A: estudiantat de les universitats catalanes que participa en el Programa Erasmus + i en els països associats següents: Regne Unit, Suïssa, Illes Fèroe, Andorra, Mònaco, Sant Marino i Ciutat de Vaticà.

Modalitat B: estudiantat de les universitats catalanes que participa en programes de mobilitat internacional a la resta de països del món.

Consulta tota la informació al web de l'AGAUR on trobaràs la Convocatòria i a les Bases reguladores publicades al DOGC sobre l'ajut MOBINT-MIF 2021.

Import dels ajuts

200 euros al mes, màxim 6 mesos (= màxim 1.200euros d'ajut en total per a una estada de sis mesos).

Els estudiants que facin una estada a la regió francesa d'Occitània i obtinguin l'ajut, rebran automàticament un import complementari de 600euros (un total màxim de 1.800euros per una estada de 6 mesos si és una destinació a Occitània.)

Termini i sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds serà des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya  fins al 21 d'octubre de 2021 a les 14:00h (hora local de Barcelona).

Sol·licitar l'ajut

Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)

e-mail: estudiants.agaur@gencat.cat

Programa Move & Learn