MOBILITAT: Beques MOBINT-MIF de l'AGAUR per al curs 2023-2024

21/07/2023

L'ajut a la mobilitat internacional MOBINT-MIF està adreçat als estudiants interessats a realitzar una estada acadèmica amb reconeixement acadèmic en una universitat d’un altre país.

Modalitats

Els estudiants UPC que compleixin els requisits de la convocatòria MOBINT-MIF poden sol·licitar l'ajut en:

• Modalitat A: estada acadèmica amb reconeixement acadèmic, en el marc del Programa Erasmus+ i en els països associats següents: Regne Unit, Suïssa, Illes Fèroe, Andorra, Mònaco, Sant Marino i Ciutat del Vaticà, adreçada a l’estudiantat de les universitats catalanes. Aquesta modalitat està reservada als països que participen en el programa.

• Modalitat B: estada acadèmica amb reconeixement acadèmic a la resta de països del món, en el marc dels programes de mobilitat internacional, adreçada a l’estudiantat de les universitats catalanes.

En el marc de les relacions bilaterals en l’àmbit de l’Euroregió Pirineus Mediterrània, i per a la modalitat A, s’ha previst atorgar un ajut complementari per al foment i la promoció de la mobilitat adreçat a l’estudiantat de les universitats catalanes que cursi estudis en universitats de la regió francesa d’Occitània.

Requisits per a les modalitats A i B:

• Acreditar que has aconseguit plaça en un programa de mobilitat internacional.

• Tenir 60 crèdits aprovats.

• Tenir una nota mitjana mínima de 5,70 per a la branca de coneixement d’enginyeria i arquitectura o 6,30 per a la resta de branques de coneixement.

• Acreditar un nivell B2 d’una tercera llengua del sistema educatiu de Catalunya.

Import dels ajuts

200 euros al mes, màxim 6 mesos (= màxim 1.200euros d'ajut en total per a una estada de sis mesos).

Termini i sol·licituds

El termini per presentar les sol·licituds és  fins el 15 de setembre de 2023 a les 14:00h (hora local de Barcelona).

e-mail: estudiants.agaur@gencat.cat

Programa Move & Learn

Consulta tota la informació al web de l'AGAUR on trobaràs en l'apartat de Normativa el text de la Convocatòria i les Bases Reguladores publicades al DOGC sobre l'ajut MOBINT-MIF per al curs acadèmic 2023-2024.