Mobilitat Investigadors Doctorats: Programa de beques de mobilitat del Consortium for Advanced Studies Abroad (CASA)

29/10/2019

La UPC participa al Consortium for Advanced Studies Abroad  (CASA) que, entre diverses activitats, ofereix als seus membres un programa de beques de mobilitat: Aquest programa proporciona l'ajuda financera necessària per dur a terme projectes individuals de recerca a les universitats de Brown, Cornell University, Harvard University, Johns Hopkins University, Northwestern University, the University of Pennsylvania, and Vanderbilt University.

L'estada ha de ser per un període comprès entre un i quatre mesos per a investigadors doctorats en els últims 8 anys de les universitats pertanyents al Barcelona Group  (Universitat Autònoma de Barcelona , Universitat de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya i Universitat Pompeu Fabra). Es seleccionarà un investigador a cada una de les universitats del Barcelona Group.

Els requisits més significatius per a participar són:

- Tenir menys de vuit anys d’experiència professional des de que va acabar el doctorat

- Estar contractat a temps complert

- Presentar una carta de suport del departament o grup de recerca on hi treballi el sol·licitant

El termini de presentació és el 13 de novembre de 2019 a les 24h.

Les sol·licituds s'han d'enviar a mobilitat.pdi@upc.edu

Més informació:

- Convocatòria