Mobilitat Investigadors Doctorats: Programa de beques de mobilitat del Consortium for Advanced Studies Abroad (CASA)

La UPC participa al Consortium for Advanced Studies Abroad  (CASA) que, entre diverses activitats, ofereix als seus membres un programa de beques de mobilitat: Aquest programa proporciona l'ajuda financera necessària per dur a terme projectes individuals de recerca a les universitats de Brown, Cornell University, Harvard University, Johns Hopkins University, Northwestern University, the University of Pennsylvania, and Vanderbilt University.

L'estada ha de ser per un període comprès entre un i quatre mesos per a investigadors doctorats en els últims 8 anys de les universitats pertanyents al Barcelona Group  (Universitat Autònoma de Barcelona , Universitat de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya i Universitat Pompeu Fabra). Es seleccionarà un investigador a cada una de les universitats del Barcelona Group.

Els requisits més significatius per a participar són:

- Tenir menys de vuit anys d’experiència professional des de que va acabar el doctorat

- Estar contractat a temps complert

- Presentar una carta de suport del departament o grup de recerca on hi treballi el sol·licitant

El termini de presentació és el 13 de novembre de 2019 a les 24h.

Les sol·licituds s'han d'enviar a mobilitat.pdi@upc.edu

Més informació:

- Convocatòria