Mobilitat PDI: Beques IBEROAMÉRICA SANTANDER INVESTIGACIÓN 2018

Convocatòria de 2 beques oferides pel Banc de Santander dirigides al PDI per realitzar una estada en un centre de recerca o universitat iberoamericana, diferent al país d'origen de la persona sol∙licitant.

La finalitat de les beques és promoure l'actualització del nivell de coneixements dels participants, l'aprenentatge de noves tècniques i mètodes, establir o consolidar vincles acadèmics entre equips de recerca i institucions iberoamericanes, i reunir informació  addicional i específica necessària per als estudis i investigacions que estan realitzant els destinataris. L'assoliment d'aquest objectiu es facilitarà mitjançant l'estada en un centre de recerca o universitat iberoamericana diferent del país d'origen.

Les sol·licituds es presentaran electrònicament a l'adreça mobilitat.pdi@upc.edu

Termini de presentació de sol·licituds: 31 de maig de 2018

Trobareu la informació relacionada amb aquesta convocatòria en aquest enllaç