Mobilitat: Reunió Informativa de Mobilitat - Segona Convocatòria per marxar el Q2 del curs acadèmic 2022-2023

[CATALÀ]

Nota: si tens una plaça preconcedida en la primera convocatòria per marxar de mobilitat al curs 2022-2023 aquesta informació NO és per tu.

El dimecres 25 de maig es realitzarà la reunió informativa de mobilitat adreçada als estudiants/es de Grau i de Màster que vulguin realitzar una estada de mobilitat durant el Quadrimestre de Primavera del curs 2022-2023.

Aquesta sessió informativa es farà en format virtual a través de Google Meet. L’accés al meet s’haurà de fer amb l’adreça electrònica d’estudiant UPC.

La sessió quedarà gravada i publicada a la web de l’ETSETB.

Dia: 25.05.2022

Hora: 11:00h

Sala Meet:  meet.google.com/oze-cngy-swj

[ESPAÑOL]

Nota: si tienes una plaza de movilidad preconcedida en la primera convocatoria para irte de movilidad el curso 2022-2023 esta información NO es para ti.

El miércoles 25 de mayo tendrá lugar la reunión informativa de movilidad dirigida a los/las estudiantes de Grado y Máster que quieran realizar una estada de movilidad durante cuatrimestre de primavera del curso 2022-2023.

Esta sesión informativa se realizará en formato virtual a través de Google Meet. El acceso al meet deberá hacerse con la dirección de correo electrónico de estudiante UPC.

La sesión quedará grabada y publicada en la web de la ETSETB.

Día: 25.05.2022

Hora: 11:00h

Sala Meet:  meet.google.com/oze-cngy-swj

[ENGLISH]

Note: If you have a pre-granted position from the first mobility call to do your mobility in the academic year 2022-2023 this information IS NOT for you.

Next Wednesday May 25, will take place the mobility information meeting for all students, Bachelor and Master degrees, who would like to spend a mobility period during the Spring Semester of the academic year 2022-2023.

This information meeting will proceed in virtual format by Google Meet. To access is necessary to use the UPC student electronic address.

The Meeting will be recorded and published in the ETSETB website.

Date: 25.05.2022

Time: 11:00 p.m.