Mobilitat USA: Sessió informativa STEM i Beques Fulbright

03/10/2018

Programas STEM en EEUU (Ciencia, Tecnología, Ingeniería y Matemáticas). Les beques Fulbright són beques de 2 anys de durada, per cursar estudis de postgrau a universitats dels Estats Units en qualsevol disciplina, i estan destinades a titulats superiors que estiguin interessats en programes de Màster o Doctorat.

El proper dimecres 9 d'octubre a les 17:30 hores hi haurà una sessió informativa sobre  “Programas STEM en EEUU (Ciencia, Tecnología, Ingeniería y Matemáticas)” amb la participació d’ EducationUSAFulbright i George Washington University School of Engineering and Applied Science.

Es pot seguir l’acte:

-          De forma presencial: American Space Madrid - Instituto Internacional (C/Miguel Ángel, 8, Madrid) - SALA 307

-          De forma virtual: en fer la inscripció envien l’enllaç a la sessió

Cal inscripció prèvia

Més informació: