Mobilitat: Sol·licitud al National Institute of Informatics (NII) de Tokyo - 1st Call 2023

El National Institute of Informatics (NII) de Tokyo ofereix beques per a realitzar una estada de recerca en temes molt diversos. L'oferta és per a fer una estada de 2 a 6 mesos de durada i està adreçada a estudiants de Màster i de Doctorat .

First Call per fer una estada a l'NII al 2023-2024

Característiques

• L'import de la beca és de 5.700 iens per dia (aprox 39 euros/dia). Inclou una assegurança mèdica.
  • La durada de l’estada va des de 60 dies fins a 180 (excloent-hi els viatges).
  • Els estudiants acceptats han d’arribar a l'NII abans de finals de març del 2024.

Requisits

• Ser estudiant/a de màster o de doctorat tant en el moment de fer la petició com quan es faci l’estada.
  • Tenir un bon expedient acadèmic.
  • Tenir un bon nivell d’anglès.

Procediment

Si t'interessa participar en aquesta convocatòria, envia'ns la teva sol·licitud per e-mail a amb el subject NII-2023 Internship - 1st call i adjunta:

• Expedient acadèmic de la titulació que s’està cursant o de la darrera titulació cursada
  • Còpia del correu d’un supervisor de l’NII acceptant treballar amb el candidat (com a mínim adjuntar una acceptació)

Data límit per fer-nos arribar la sol·licitud: 15 de maig de 2023

Es comunicarà als sol·licitants si han passat el procés inicial de selecció dos setmanes després de finalitzar el període de presentació de candidatures. Un mes després, aproximadament, es coneixerà la resolució definitiva del NII.

Cal tenir en compte que el nombre de places és molt reduït i es comparteixen amb els estudiants de la FIB.