Mobilitat: Últims dies de la convocatòria "Unite!4future" - fins el 31 de gener

La UPC, junt amb altres universitats europees, participa en un projecte d'universitat europea anomenat Unite!.

En el marc de l'aliança Unite! hi ha oberta una convocatòria de projectes anomenada "Unite!4Future" . Aquesta convocatòria està adreçada als estudiants de totes les universitats de la xarxa i demanen projectes amb propostes que ajudin a millorar les universitats Unite!.

Per participar-hi heu de formar un equip junt amb d'altres estudiants d'universitats de la xarxa Unite! (mínim dues universitats) i presentar un vídeo amb la vostra visió de la universitat del futur.

Les propostes de projectes hauran de tractar algun dels temes clau següents:

• Diversitat i inclusió

• Medi ambient i sostenibilitat

• L'experiència acadèmica, la mobilitat i les llengües

• Digitalització

Convocatòria adreçada a estudiants de qualsevol nivell d'estudis (Grau, Màster o Doctorat) de la UPC.

Competireu amb altres equips per guanyar un viatge a Lisboa. Animeu-vos a participar!

Si vols participar:

- Consulta el detall de la convocatòria;

- Entra a l'Unite! Metacampus (entrada amb usuari i contrasenya d'entrada a les intranets UPC) i busca/busqueu altres estudiants d'universitats d'Unite! per formar un equip;

- Presenteu un breu vídeo amb la vostra proposta de projecte.

Termini per presentar propostes

Fins el 31 de gener de 2023