Mobilitat: Unite!4Future - comparteix la teva visió de la universitat del futur i guanya un viatge a Grenoble!

La UPC és membre del Projecte Unite!: University Network for Innovation, Technology and Engineering.

En el marc de l'aliança Unite! s'ha obert una convocatòria de projectes "Unite!4Future" d'estudiants, adreçada als estudiants de totes les universitats de la xarxa. Per participar-hi heu de formar un equip compost per un mínim de tres estudiants procedents de tres universitats membres de la xarxa Unite! i presentar un vídeo amb la vostra visió de la universitat del futur. La proposta ha de desenvolupar com a mínim un d'aquests temes:

• Diversitat i inclusió

• Medi ambient i sostenibilitat

• L'experiència acadèmica, la mobilitat i les llengües

• Digitalització

Els participants podreu guanyar un viatge amb despeses pagades a Grenoble INP |UGA durant una setmana per desenvolupar el vostre projecte Unite!4Future
En aquest vídeo t'ho expliquem

Requisits de participació

• Els estudiants han d'estar matriculats/des en una universitat participant a Unite!: Aalto University, Espoo/Helsinki; KTH Royal Institute of Technology, Estocolm; Technical University of Darmstadt; Grenoble INP-UGA; Politecnico di Torino; Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech; Universitade de Lisboa

• Les sol·licituds s'han de presentar en anglès

• Cada equip ha d'incloure estudiants d'almenys 3 universitats associades Unite!

• La sol·licitud ha d'incloure almenys un dels quatre temes proposats

• Totes les activitats del projecte han de ser implementables (s'han de dissenyar amb la possibilitat de ser aplicables) en totes les universitats Unite!

• La sol·licitud ha d'incloure:

• formulari de sol·licitud de l'equip d'estudiants

• descripció del projecte en format de vídeo (durada màxima 10 minuts)

Termini de presentació de sol·licituds

Fins el 15 de maig

Inscripció

Descarrega't a través d'aquest enllaç la guia de sol·licitud de la segona convocatòria Unite!4Future

Metacampus, és una eina creada per Unite! per registrar-s'hi i contactar amb altres estudiants de la xarxa Unite!, per formar un equip per presentar una proposta.

Pàgina web de Unite!4Future al web de Unite!

Pàgina web del Gabinet de relacions Internacionals de la UPC

Contacte

Es poden formular més preguntes via Metacampus, o a través del punt de contacte a cada universitat associada a l'aliança Unite!. A la UPC és: internacional@upc.edu

Tots els missatges de correu electrònic als punts de contacte han d'indicar en títol del missatge «Unite!4Future».