Mobilitat: Vols realitzar una estada de curta durada al Japó? 2nd call of 2022 NII - National Institute of Informatics

El National Institute of Informatics (NII) de Tokyo ofereix beques per a realitzar una estada de recerca en temes molt diversos. L'oferta és per a una estada de 2 a 6 mesos de durada i està adreçada a estudiants de Màster i de Doctorat .

Característiques

• L'import de la beca és de 5.700 iens per dia (aprox 41 euros/dia) més l’assegurança d’accidents.
  • La durada de l’activitat va des de 60 dies fins a 180 (excloent-hi els viatges). Estada mínima obligatòria de dos mesos.
  • Els estudiants acceptats han d’arribar al NII abans de finals de març del 2023.

Requisits

• Ser estudiant/a de màster o de doctorat tant en el moment de fer la petició com quan es faci l’estada.
  • Tenir un bon expedient acadèmic.
  • Tenir un bon nivell d’anglès.

Procediment

Enviar la sol·licitud via e-mail a amb subject NII-2022 Internship - 2nd call i adjuntar:
  • Nivell d'anglès i acreditació disponible
  • Carta de motivació en anglès (és molt important en el procés de selecció)
  • CV en anglès
  • Application form, degudament emplenada. A l'application form cal relacionar, com a màxim, tres temes de recerca a escollir d’entre els que trobareu a list of Research topics.
  • Expedient acadèmic de la titulació que s’està cursant o de la darrera titulació cursada
  • Còpia del correu d’un supervisor de l’NII acceptant treballar amb el candidat (com a mínim adjuntar una acceptació)

Es comunicarà als sol·licitants si han passat el procés inicial de selecció dos setmanes després de finalitzar el període de presentació de candidatures. Un mes després, aproximadament, es coneixerà la resolució definitiva de l'NII.

Cal tenir en compte que el nombre de places és reduït i són places compartides entre la FIB i l'ETSETB.

Convocatòria 2nd call:  https://www.nii.ac.jp/en/about/international/mouresearch/internship2022-2/
Data límit per fer-nos arribar la sol·licitud: 14 d'octubre de 2022