Network Engineering Day (NErD'24) - 2 de juliol

18/06/2024

El Departament d'Enginyeria Telemàtica es complau a impulsar i organitzar la 3a edició del  Network Engineering Day (NErD'24), un taller sobre xarxes de comunicacions, sistemes i serveis, que tindrà lloc el 2 de juliol  al Campus del Baix Llobregat de Castelldefels.

Es tracta d'un acte adreçat a la comunitat científica en general, en el qual hi haurà espai obert als estudiants del Departament per presentar els seus treballs i projectes, organitzats en quatre categories diferents.

• Doctorat 1: Estudiants de primer o segon curs del Programa de Doctorat en Enginyeria Telemàtica.
  • Ph.D.2: Estudiants superiors al tercer curs del Programa de Doctorat en Enginyeria Telemàtica.
  • Màster: Estudiants que finalitzen els estudis de Màster durant el curs acadèmic en curs. Han de presentar el treball de fi de màster.
  • Grau: Estudiants que finalitzen els estudis de Grau durant el curs acadèmic en curs i presenten el Treball Final de Grau

Al final de la Jornada es premiarà el millor treball, per categoria.

Network Engineering Day (NErD'24)