Nou Servei d'Assessorament Psicològic per a l'estudiantat

La UPC ofereix un Servei d'Assessorament Psicològic per a l'estudiantat de grau, màster i doctorat UPC amb l'objectiu d'afavorir l'adaptació al món universitari, l'estabilitat personal, rendiment acadèmic, ajudar-te a entendre, pensar i canviar davant de noves realitats.

Alguns dels motius més freqüents de consulta són problemes d’adaptació, d'ansietat, de relació social, d’aprenentatge, de fòbies, de parella, de maltractament, de dol, de concentració, de depressió, familiars o d’identitat sexual.

• Problemes d’adaptació que et provoquen ansietat, depressió o dubtes per fets vitals rellevants: dol o pèrdues, migració, estrès, accidents, relacions socials, parella, etc.
  • Conflictes emocionals que es manifesten en alternacions de la conducta o simptomatologia psicosomàtica.
  • Qüestions i problemes relacionats amb l'estudi (estratègies per a la millora del rendiment acadèmic, adquisició de bons hàbits i planificació i organització de l'estudi)
  • Foment de l'autoestima i la motivació i l'adquisició d'estratègies per a la presa de decisions.

Com fer ús de l'assessorament psicològic?

L'equip del Centre Mèdic psicològic de la Fundació Vidal i Barraquer ofereix l'atenció directa. És un servei confidencial i gratuït en els espais de la UPC mitjançant entrevistes individuals d’orientació, suport i assessorament.

imatge per demanar cita prèvia

Demana cita prèvia

jmercadal@fvb.cat
Especifica nom i cognoms, centre docent on estudies, campus on vols ser atès i un núm de telèfon.

imatge per a l'horari d'assessorament

Horari d'assessorament
dimarts

de 9:30 h a 13:30 h.

Idioma de la consulta: català, castellà i anglès.

imatge per a la ubicació

Ubicació
Barcelona. Plaça Eusebi Güell, 6 – planta 0 - Inclusió-GIC

Terrassa. Edifici TR5, Carrer Colom 11 - planta 1 (porta 220)

imatge per les anulacions o modificacions

Anulacions/Modificacions
jmercadal@fvb.cat
Especifica el teu nom i cognoms així com el campus on has concertat la cita.

Mès informació